onsdag, december 06, 2006

Forbudte Tanker

DRAFT #2

A1

Det er bare fordi
Du er i mig endnu
smagen af dit sind
duften af din hud

du er som min søster - min bror
vi ser med samme øjne

spiser af dit smil
tankerne de danser om din mund
skal der være en grund?

REF

Hvad med os to?
dig og mig?
Du er min uendelige længsel
Dig og mig
Hvad med os to?
Du er min henmmelige ømhed


A2

Det er bare fordi
du vokser inden i mig
i forbudte tanker
i mørkets lyst

du er som min søster - min bror
vi ser hinandens løgne

Vi kunne miste alt
Kunne ændre hvad du mente var sandt
stadig levende i mig

REF

Hvad med os to?
dig og mig?
Du er min uendelige længsel
Dig og mig
Hvad med os to?
Du er min henmmelige ømhed


Copyright by Noah Laux & Miriam Dahane 2007


DRAFT #1

A1

Det er bare fordi
Du er i mig endnu
smagen af dit sind
duften af din hud

Men du er min søster - min bror
og alle mine løgne

det er bare fordi
du vokser inden i mig
i forbudte tanker
i mørkets laster
REF

men det dig
det dig
det dig - jeg vil ha

Copyright by Noah Laux 2006

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er da vist noget fy-fy noget du skriver om her eller hva'?

Den dag vi mødes bliver jeg et andet menneske :-)


Kh Rolf

Unknown sagde ...

hmm...nej ikke rigtig fy fy...ved godt teksten rummer undertoner af noget blodskam, men den skal egenlig handle om det der sker når man bliver forelsket i én som er sin rigtige gode ven, sjæleven, og det ikke skulle ske.

Generelt er jeg ved at lave en forklaring til teksterne, da de sjældent (fordi jeg ikke er så dygtig til det) afspejler det som jeg vil have dem til at handle om.